Пошуковий запит: (<.>A=Карзова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Дубінець Л. В. Уніфікація реле – ефективний шлях підвищення надійності систем керування рухомим складом у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Л. В. Дубінець, О. О. Карзова, О. Л. Маренич, О. І. Момот // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 12. - С. 34-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_12_9
|
2. |
Дубинець Л. В. Математична модель електропривода поршневого компрессора з двигуном ДК 406 (ДК 409) електропоїзда ЕР2 [Електронний ресурс] / Л. В. Дубинець, Д. В. Устименко, Р. В. Краснов, О. О. Карзова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 17. - С. 64-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_17_16
|
3. |
Карзова О. О. Вплив параметрів контактної мережі на значення швидкості зростання струму при коротких замиканнях у силових колах електрорухомого складу [Електронний ресурс] / О. О. Карзова // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_7 Запропоновано математичну модель і методику для визначення впливу параметрів контактної мережі, а саме - індуктивності та активного опору контактного дроту, на швидкість зростання струму у випадку короткого замикання. Окрім цього визначається вплив швидкостей зростання струму на їх різницю в силових колах електровозу постійного струму за різних точок виникнення короткого замикання, різних варіантів з'єднання тягових електродвигунів і різних відстаней електровозу від тягової підстанції. Запропоновані модель та методика можуть бути використані для будь-якого типу електровозу постійного струму за будь-якої точки виникнення короткого замикання в колі тягових двигунів. Встановлено якісний та кількісний вплив параметрів контактної мережі на значення швидкості зростання струму у разі короткого замикання та на значення різниці цих параметрів за різних схем з'єднання тягових електродвигунів. Вперше запропоновано метод дослідження з визначення впливу параметрів контактної мережі на швидкість зростання струму короткого замикання та на різницю цих параметрів за різних відстаней електровозу від тягової підстанції. Одержані результати можна використовувати під час вибору уставки захисних пристроїв силових кіл електрорухомого складу, в яких як контрольований параметр є швидкість зростання струму у разі короткого замикання.
|
4. |
Карзова О. О. Підвищення ефективності захисту електричних силових кіл електрорухомого складу [Електронний ресурс] / О. О. Карзова // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2014. - № 37. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2014_37_25
|
5. |
Карзова О. О. Визначення експлуатаційних показників електричних апаратів кіл керування та захисту рухомим складом залізниць [Електронний ресурс] / О. О. Карзова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 20. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_20_12
|
6. |
Карзова О. О. Вплив динамічної індуктивності на швидкість зростання струму короткого замикання в колах електрорухомого складу постійного струму [Електронний ресурс] / О. О. Карзова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 143. - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_143_32
|
7. |
Дубинец Л. В. Улучшение энергетических показателей предприятий по ремонту подвижного состава [Електронний ресурс] / Л. В. Дубинец, О. Л. Маренич, О. А. Карзова, Р. В. Краснов, А. А. Мельник // Гірнича електромеханіка та автоматика. - 2013. - Вип. 90. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geta_2013_90_33
|
8. |
Муха А. М. Удосконалення схеми заміщення трифазного тягового трансформатора підвищеної частоти [Електронний ресурс] / А. М. Муха, О. О. Карзова, Р. В. Краснов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2014. - № 8. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2014_8_6
|
9. |
Маренич О. Л. Збільшення коефіцієнта потужності електроприводів маневрових залізничних лебідок [Електронний ресурс] / О. Л. Маренич, О. О. Карзова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 5. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_5_3 Основна мета роботи - розробка рекомендацій зі збільшення коефіцієнта потужності електроприводів маневрових залізничних лебідок з урахуванням особливостей технологічного процесу на вантажно-розвантажувальних дільницях прирейкових складів підприємств із ремонту рухомого складу залізниць. Для досягнення цієї мети були поставлені такі завдання: обрати раціональний спосіб збільшення коефіцієнта потужності електропривода маневрової лебідки з урахуванням особливостей технологічного процесу, простоти та надійності електричної схеми; розробити методику (алгоритм розрахунку) для визначення елементів схеми, які призначені для збільшення коефіцієнта потужності; із використанням розробленої методики провести дослідження для визначення чисельних технічних характеристик вказаних елементів, оцінки збільшення коефіцієнта потужності для електропривода деяких моделей лебідок; сформулювати рекомендації щодо можливої модернізації електропривода маневрових лебідок. Розроблено алгоритм розрахунку реактивної потужності нерегульованого косинусного конденсатора, який потрібно на постійній основі приєднати до затискачів трифазного асинхронного двигуна приводу маневрової лебідки з метою підвищення коефіцієнта потужності. Дослідження показали, що запропонований спосіб збільшення коефіцієнта потужності дає суттєве його зростання за різних значень коефіцієнта завантаження електродвигуна маневрової лебідки, забезпечуючи при цьому простоту схеми та її надійність. Уперше з урахуванням особливостей технології розвантаження-завантаження вагонів розроблено методику розрахунку потрібної реактивної потужності нерегульованого косинусного конденсатора, який приєднують до затискачів електродвигуна приводу. Запропоновано формулу для визначення коефіцієнта завантаження електродвигуна залежно від співвідношення розвантажених та завантажених вагонів, які пересуваються за допомогою лебідки. Результати роботи мають практичну цінність. Отримані чисельні значення збільшення коефіцієнтів потужності електроприводів маневрових лебідок та реактивні потужності потрібних для цього косинусних конденсаторів можуть бути використані як первинна інформація під час з'ясування питання доцільності модернізації електроприводів лебідок шляхом приєднання до затискачів трифазного асинхронного двигуна нерегульованих косинусних конденсаторів.
|